Friday 28 March 2014

BUAT HOMEWORK SI IBU

Teks : Nur Shazna & Pengedar Qaseh Gold (Kawasan Raub, Bentong, Lipis, Dan Seluruh Malaysia) & Pengurus Online Akademi Bekerja Di Rumah

Bismillah.

Petang ini, saya rancak menambah bahan-bahan QASEH GOLD saya dalam page QASEH Bonda Dwanna. InsyaAllah akan rancak juga untuk blog saya ini. Mood baik ditambah dengan zikir-zikir sepanjang masa. Hasilnya terbaik.

Boleh jenguk-jenguk page saya ya di sini :) lebih manis jika di LIKE pula :) :) :)

 https://www.facebook.com/pages/QASEH-Bonda-Dwanna/590813664327516?ref=hl

Mampukah saya siapkan homework ni?..Bila fikir-fikir semula, selalu cakap cakap pada anak-anak. "Damia & Darwisy Hafiy buat homework". Rupanya ibu pun ada homework perlu siapkan blog dan page..hehehe.






No comments:


TERIMA KASIH