Tuesday 19 August 2014

Super Woman Super Mom

Teks : Nur Shazna & Pengedar Qaseh Gold (Kawasan Raub, Bentong, Lipis, Dan Seluruh Malaysia) & Pengurus Online Akademi Bekerja Di Rumah

Foto : Koleksi Qaseh Bonda Dwanna

Bismillah. 

Banyak perlu saya perbetulkan,  

wishlist saya 


### ni paling penting..update niat dan usaha dalam hati daku...###


istiqomah dengan segalanya_niat diperbetulkan kerana Allah SWT.

Pada 13/08/2014

Dengan ditemani adik, dengan cekal hati melangkah mendaftar ke kelas jahitan, alhamdulillah akan bermula 14/08/2014. Nak kata dah ada basic tu tak pasti juga, tapi yang pelik saya memang tidak pandai menjahit. Hanya pandai menjahit tepi, memotong baju, dan kerja-kerja tambahan menjahit baju. Al maklum membesar dengan bonda tunggal yang mencari rezeki dengan hasil menjahit pakaian. Sudah mencebur diri  dari umur 12 tahun membantu bonda, setelah bekerja dan berkahwin tertanam segala kebolehan.

Mahu meneruskan minat terpendam dan menjadikan hasil usaha sendiri untuk jana pendapatan
, sokongan bonda supaya mendalami ilmu jahitan.

Akhirnya, 14/08/2014

Menapak ke kelas jahitan saban hari, yang pasti seronok dapat kenalan dan suasana menjadi pelajar alam nyata bermula. Saya juga pelajar alam maya bagi Pn. Normie juga.

Segala rutin harian sedikit berubah dan saya masih merangka rutin harian (try & error) di mana segalanya saya lakukan seorang diri :
  • Bisnes online / offline butik Dwanna's Shop (DWANNA ENTERPRISE) & Qaseh Gold
  • Pengurus Online ABDR
  • Urusan Rumah
  • Urusan Anak-anak
  • Kelas Jahitan
  • Di tambah pula hobi baru, susun atur 
InsyaAllah, kepayahan dan kesulitan saya akan hadapi dengan mental dan fizikal yang kuat lagi sihat. Amin. Ada balasan bagi segala usaha untuk kaya dan berjaya.

Saya sihat dengan amal QASEH GOLD Adinda (promosi pula)

SMS/WhatsApp : 017 6424798

Facebook : Nur Shazna https://www.facebook.com/nur.shazna

No comments:


TERIMA KASIH