Tuesday 19 August 2014

LATIH TUBI JANA RM100 BERSIH

Teks : Nur Shazna & Pengedar Qaseh Gold (Kawasan Raub, Bentong, Lipis, Dan Seluruh Malaysia) & Pengurus Online Akademi Bekerja Di Rumah

Bismillah.

Jika mahu menamatkan perkhidmatan pekerjaan sekarang erti kata lain letak jawatan, lakukan latih tubi janakan pendaptan RM100 bersih untuk sehari.

1. Latih tubi RM100 bersih2. Latih tubi RM100 bersih3. Latih tubi RM100 bersih

Sekiranya belum dapat, belum berjaya, lupakan dahulu hasrat untuk berhenti. Jadi fokus sekarang adalah latihan di atas ya.

Di akademi melalui rakan niaga/ pengurus online, inilah saya tekankan. Daftar dan usahakan dahulu balik modal, kemudian masuk fasa latih tubi pendapatan bersih harian RM100 sehari. Selagi tak dapat selagi itu buat latihan. Buat latihan ini dahulu sebelum fikir wang juta jutaan. Pandai urus yang kecil sebelum urus yang besar.

(Nota kasih sayang, pengasas akademi bekerja di rumah)

Ini dari saya pula, latih buat dan fokus sungguh-sungguh. Jangan hanya semangat membara sekerat jalan. Buat sehingga dapat hasil. Nak mula sesuatu memang payah dan susah. Bila dah mula kita perlu kekal fokus jadikan ia rutin. Buat sehingga dapat lebih dari apa yang kita sudah keluarkan. Jangan ada rasa suka berada dalam keadaan zon selesa.

Bakal suri, diberi peluang untuk bermula, buka hati dan minda untuk bertindak wajar. Jika bersedia, boleh hubungi saya untuk mula daftar ke kelas online blog bisnes, pengurus online akademi.

Email : shaznashamsudin@gmail.com
Sms / whatsapp : 017 6424798

No comments:


TERIMA KASIH